Focus Game

jún 2018 | Boehringer Ingelheim Corporate

Kto kedy povedal, že seriózne projekty a zábava nejdú dokopy? Náš slogan napĺňame denne už dlhých osem rokov! Poznáte spoločnosť Boehringer Ingelheim, ktorá patrí medzi našich popredných klientov? Kto sú a čo ich inšpiruje? Viac sa dozviete v mobilnej hre, ktorú sme spolu pripravili.

Focus Game - mobilná aplikácia - iOS, Android

Návrh a funkcionalita mobilnej hry

Do našej digitálnej agentúry sa dostal len všeobecný koncept hry, ktorý vychádzal z pripravovanej internej kampane nášho klienta Boehringer Ingelheim. My sme navrhli základný dizajn hry a rozkreslili jednotlivé obrazovky. Hra má motivačný charakter a funguje na princípe populárneho sekania vyletujúcich predmetov na obrazovke. Počas hry sa zobrazujú motivačné heslá z internej kampane. Účelom hry bolo zabaviť a zároveň podporiť štart a predstavenie kampane v centrále spoločnosti.

Technologické riešenie

Vývoj mobilnej aplikácie sme realizovali prostredníctvom technológie Adobe AIR. Tento spôsob umožňuje export súčasne pre operačný systém iOS a Android. Uvedené riešenie šetrí náklady na vývoj, pretože nie je nutné programovanie zvlášť v natívnych jazykoch. Viac o tejto technológii sa dočítate v článku vývoj mobilných aplikácií v Adobe AIR.

čo sme pripravili

  • grafický návrh hry
  • vývoj iOS aplikácie
  • vývoj Android aplikácie
  • podpora pri publikovaní
hore